القائمة الرئيسية

الصفحات

[LastPost]

‏ { مجموعة بيت حواء البريدية} سلطة كول سلو من مطبخ أم أحمــــــد ( محـــرم )




كاتبة الرسالة :om ahmed2010

زيارة الرسالة على الموقع واضافة ردود







اخواتي الكرام 000

سلطة الكول سلو من السلطات الجميله والخفيفه
واللي طبعا ممكن تقديمها مع اكلات كتيررررررررررر
وبشهادة الجميع بعملها احلي من اللي بتقدم في كنتاكي


نيجي للطريقـــــه

* نبشر جزر ونقطع الكرنب أو الكابوتشا شرائط .


* نضع عليهم معلقتين الي ثلاثه لبن ( حليب ) + 2 معلقة سكر + 1 معلقه خل ابيض .


* نخلطهم سوا بالايد علشان ننزل السائل اللي فيها .


وفي طبق تاني
* نخلط المايونيز مع شوية لبن ورشة ملح .


* ونضعهم علي بعض ونقلبهم كويس
ولو احتاجت مايونيز تاني زودي علي حسب ذوقك .



وتقـــــــــــــــدم ،،،
بالف هنا وشفا









اختكم // أم أحمـــــد



اذا اعجبك الموضوع و اردت نشره في المنتديات الاخرى فاستخدمي هذا الرابط:
سلطة كول سلو من مطبخ أم أحمــــــد ( محـــرم )
http://forum.hawahome.com/t336292.html




اخر رسائل قروب حواء اخر رسائل العضو

قروب حواء | شبكة بيت حواء | منتديات بيت حواء | مطبخ حواء | بوابتي | اريد حلاً


عدد الاعضاء 46403 عدد الملفات 80 عدد الزوار 447864 عدد الرسائل 429

--
لقد تلقيت هذه الرسالة لأنك مشتركة في "مجموعة بيت
حواء النسائية".
 
إذا عندك رسالة أرسليها على هذا العنوان
hawahome@googlegroups.com
لإلغاء الاشتراك في هذه المجموعة، ابعث برسالة إلكترونية إلى
hawahome-unsubscribe@googlegroups.com
لخيارات أكثر، الرجاء زيارة المجموعة على
http://groups.google.com/group/hawahome?hl=ar

تعليقات